onsdag 19 maj 2010

i brist på annat

VEM KRAMADE DU SENAST: Johan innan jag gick till jobbet imorse
HUR LÄNGE SOV DU INATT: oklart
CIRKUS NÄR SKA DU GÅ OCH LÄGGA DIG: vid nio säkert när jag blir dödstrött
VAD ÅT DU SENAST: thaiköttbullar i kokosmjölk med fullkornsris och sallad
VAD GJORDE DU FÖR TRE TIMMAR SEN: väntade på att skivstångspasset skulle börja på F&S Skrapan
VEM SKRATTADE DU ÅT SENAST: Sofie på jobbet när hon berättade om sin detox
VEM RINGDE DU SENAST: Johan
VEM RINGDE DIG SENAST: Elina
VEM SMS:ADE DU SENAST: Erika
VEM SMS:ADE DIG SENAST: Erika
VAD GJORDE DU IGÅR: Jobbade halvhjärtat, var på lägenhetsvisning, sov middag i hundra år, gjorde kycklingsallad, kollade på soffor och köksbord
VAD SKA DU GÖRA NU: diska............... samt tvätta........... tvaga min svettiga kropp
VAD SKA DU GÖRA SEN: leta efter min bok jag har tappat bort och träna på psalmen till farmors begravning
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: jobba och kanske åka och hälsa på Signe.
VEM TRÄFFADE DU SIST: räknas folket på tunnelbanan och friskis?
VEM SKULLE DU VILJA TRÄFFA NU: en snäll och rolig kompis!
VAD ÄR DET BÄSTA JUST NU: lägenhetspeppen!
VAD ÄR DET SÄMSTA JUST NU: sorgen
DAGENS LÅT: psalmen
VAD ÄR DU: stark som fan efter dagens styrketräning!
VAD ÄR DU RÄDD FÖR: döden!
ÄR DU ATEIST: ja
HAR DU LÄST BROTT&STRAFF: nej. känns som man borde
ÅSIKT OM HIPPIES: ville bli en när jag var typ 12, nu tycker jag att hippies är ganska störiga...
HUR GAMMAL ÄR DU: 23
GÅR DU PÅ DIET: nej, men har en gråperiod när det kommer till alkohol, försöker undvika att dricka så mycket som det går.
FAVORITLÄSK: är inte så mycket för läsk nu för tiden, men cola är mitt val när det är dags för läsk!
BÄSTA FRISYR: när det är nytvättat, folk tror alltid att jag har klippt mig då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar