lördag 25 december 2010

årsredovisning 2010

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog körkort!!! Flyttade till innerstan, började jobba kvällar.

2.Höll du några av dina nyårslöften?
Ja faktiskt. Hade lovat mig själv att b.la ta körkort och plugga matte c

3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Farmor

5.Vilka länder besökte du?
Höll mig hemma i Sverige

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Läslampor till sovrummet, hehe.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
17 maj

8. Vad var din största framgång 2010?
Körkortet och mattebetyget

9. Största misstaget?
Att få parkeringsböter...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har nog varit sjuk färre gånger i år än tidigare, men sjuk har jag allt varit. Dock inte skadad mig

11. Bästa köpet?
Bilen! Alla gånger!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Om man inte räknar med hyra, bil osv så är det nog korv faktiskt. Mmm älskar korv.

13.Gjorde någonting dig riktigt glad?
Fina vänner, fina Johan, att jag vågade ta ett kliv utanför min trygga bubbla och börja studera

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Hela Oskar Linnros album Vilja Bli
Isarna av Säkert

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag. Skulle nog tro att jag har varit jämnare i humöret i år i alla fall.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mer, som vanligt. Trott mer på mig själv och mina mattekunskaper.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig och tjurat (inget blir bättre av att tjura).

18. Hur tillbringade/tillbringar du julen 2010?
På jobbet mellan 9-15 och sen tog jag bilen till Värmdö för att äta julmiddag med Johan, hans föräldrar och deras granne

19. Blev du kär i år?
JA!! I vita blixten!!

20. Favoritprogram på TV?
Lost (fast inte sista säsongen), Idol, Glee, Våra vänners liv och Weeds

21. Bästa boken du läst i år?
Har varit dålig på att läsa. Ingen av de få böcker jag läst har fängslat mig totalt. Men påbörjade idag Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Tror att det kan bli en favorit.

22. Största musikaliska upptäckten?
Oskar Linnros. Har inte upptäckt så mycket annat i år.

23. Något du önskade dig och fick?
KÖRKORT!!!!! :D
En fin lägenhet att bo ihop med Johan i!
Bra betyg i Matte c!
Garageplats till bilen!

24. Något du önskade dig men inte fick?
I början av året ville jag gå en interntutbildning på jobbet som jag inte kom in på. Just då var jag besviken men nu gör det inte så värst mycket.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Fick frukost på sängen med nybakat bröd och presenter, sen jobbade jag. Har för mig att jag fick en fantastiskt fin middag på kvällen.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite mer spontanöl hade varit fint.

27.Vad fick dig att må bra?
Johan, vännerna, katterna, barnet, att jag har uträttat mycket och utvecklats.

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Michael Cera!

29. De bästa nya människorna du träffade?
Min bästa klasskompis!

30. Vad har du för nyårslöften inför 2011?
Skriva ett bra resultat på högskoleprovet, bygga klart bastun på landet, träna mer regelbundet och inte i perioder som jag alltid gör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar