onsdag 19 januari 2011

FTW

Dom senaste dagarna har jag varit sprudlande glad, hög på livet. Min kvalificerade gissning till varför jag, den annars så sura och bittra tanten, har blivit ett lyckopiller stavas så klart T-R-Ä-N-I-N-G! Och att det går bra i skolan! Och det faktum att jag redan hittat mig en snäll kompis i klassen som jag trivs väldigt bra med.

Och glädje föder ju som bekant glädje? Är det inte så man brukar säga? Skrattar man en gång har man lättare till skratt nästa gång. Och det finns inget bättre än att öppna munnen och höra skratt komma ut!

(Jag har fortfarande t.ex inte börjat hata vintern, vilket jag kanske borde med det här gråa slaskvädret, men jag kan liksom bara inte med att HATA, är för upptagen med att älska allt)

Mvh Mia Törnblom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar