måndag 30 juli 2007

lunchade i min ensamhet på jobbet..

... och undrar varför robinson-robban fortfarande är känd. han har tydligen blivit misshandlat säger aftonbladet/expressen/whatever kommer inte ihåg vilken det var jag läste. när jag stod i kiosken innan lunchen tjuvlyssnade jag på några kunder som läste på framsidan av tidningen när den stod i tidningstället. de ojade sig över hur gammal han har börjat bli, "han ser liksom lite sliten ut". klart han ser sliten ut, han måste ju hela tiden komma på nya saker att göra för att inte allmänheten ska glömma bort honom, han måste ju vara on top of the game. stackarn, det kan inte vara lätt att sträva efter en plats i rampljuset så många år efter att man gjort en sån futtig grej. och så får han spö hela tiden för att han är dum i huvudet. stackarn.

min första dag efter semestern var inte så hemsk som jag trodde. *peppar peppar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar