måndag 30 juli 2007

rivmärke

kom på att jag måste berätta om min olyckliga färd till jobbet imorse.
bussen kom, jag steg på, i älvsjö var alla av någon anledning tvungna att byta buss till en som stod och väntade, jag traskade på, satte mig på min favoritplats, kände att något gjorde ont - det stack liksom, flytta lite på mig så att det inte gjorde onte längre. jag var för trött för att orka undersöka vad det kunde ha varit. när jag sen steg av bussen kollade jag på sättet och såg (trumvirrvel) glasbitar. små små små jävla glasbitar som kom från jag vet inte var. men jaha, tänkte jag, borstade min gump, kände att där inte satt fast några läskiga glasbitar och gick till jobbet.

nu när jag skulle bada märkte jag att jag har ett rivsår på stjerten. inga buns of steel med andra ord. snarare buns of ta emot glassplitter utan att det märks :/ typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar