måndag 14 april 2008

-

Fan vilket jävla skämt.
Jag är inte alls stark.

2 kommentarer:

  1. vet att det känns. det gör ont. ont som fan. men det går över, jag lovar.
    det kan ta sin tid, men dagen kommer komma då du upptäcker att 'fan...jag tänker inte alls mycket på det där nu' och du kan lyssna på diverse låtar utan att tänka på det och fyllas av glädje för att det inte gör ont längre att lyssna på de låtarna.

    omge dig bara med annat folk du tycker om. känn dig inte dum över att vara ledsen för det som hänt.
    gråt om du känner för det, bättre att få ut allt än att hålla det inom sig....det är fan värre än att vara ledsen över det.

    det kommer kännas bättre, jag lovar.

    håll ut.
    kram.

    SvaraRadera
  2. jag vet ju att det kommer gå över, men saken är ju den att vi fortfarande bor tillsammans och att träffa honom varje dag är rena rama plågan. det skulle ju var tusen miljoner gånger lättare om man inte typ klev på varandra varje dag.

    SvaraRadera