måndag 7 april 2008

<3 <3 <3

Malin S är världens gulligaste! Igår kväll skickade hon sms till mig att hon hade hittat en massa lägenheter till mig! Två i Högdalen, en i Johanneshov och en i Bromma. Den i Bromma var hon helt kär i och den hade inte allt för högt pris. Jag vet ju iof fortfarande inte vad jag ska få för lånelöfte, men jag har bokat möte på banken på onsdag och visningarna på lägenheterna är på söndag.
Jag peppar skitmycket på lägenheten i Bromma. Typ redan flyttat in in my mind och kommer bli skitbesviken när folk börjar buda över millen för den :C :C :C
Malin = fin kompis!

Igår var jag som sagt ute och cruisade lite på kvällen. Hamnade i Södertälje (!!!) av någon anledning och tog där en ganska torftig fika på Södertäljes enda kvällsöppna fik. Var hemma strax efter halv ett och var därmed död imorse när jag var på jobbet kvart i sju. Nu är jag trötta tjejen och ska hänga på hemnet hela kvällen, klappa katterna och kanske äta fruktsallad.

5 kommentarer:

  1. praktiskt att ha en mäklar-kompis när man ska köpa lägga!! OCH JAAAA PLZ, det vore bäst om du bodde i bromma!!!!!!!! VI PEPPAR OCKSÅ PÅ DEN LÄGENHETEN!!

    SvaraRadera
  2. praktiskt att ha en mäklar-kompis när man ska köpa lägga!! OCH JAAAA PLZ, det vore bäst om du bodde i bromma!!!!!!!! VI PEPPAR OCKSÅ PÅ DEN LÄGENHETEN!!

    SvaraRadera
  3. fett praktiskt! malin vet liksom vad jag letar efter när jag inte har en aning och fokuserar verkligen och hittar en massa skitbra lägenheter! alla på mitt jobb peppar också på bromma. fast jag vill inte peppa för mycket med risken att bli besviken :C

    SvaraRadera
  4. BROMMA!!!!!!!! JAJAJAJAJAJA! :DDDDDDDD please!!!! :D

    SvaraRadera