måndag 21 april 2008

*trött tjej*

Haha. Jag försökte hitta på något vettigt att göra igår efter mitt fina balkonghäng och min goda middag, men jag somnade på soffan kvart över åtta med katterna i en hög på magen. Kändes lite lamt, men väldigt skönt.

Idag vaknade jag utvilad, åt frulle, läste DN och hittade en notis, kopplade att det var festen vi var på väg att åka till i lördags och anade även vem 30-åringen är. Fick ont i magen för jag var så säker på att det var min snälla, snälla kollega som det handlade om. På jobbet fick jag det bekräftat :C Sämsta starten på veckan med andra ord (fast den började egentligen bra innan det, med skuttande steg mot tunnelbanan, sol i ögonen och Håkans nya i öronen). Sen märkte jag att jag hade glömt beställa viktiga blanketter och då blev det en massa krångel och det hela slutade med att jag fick jobba över 50 minuter.

2 kommentarer:

  1. fan vad sjukt. imorse när jag läste den notisen i dn tänkte jag lite löst att det kanske var han av någon anledning :( läskigt att det stämde.

    SvaraRadera
  2. han var inne på jobbet igår och såg helt hemskt ut :C började nästan gråta :C

    SvaraRadera