söndag 18 maj 2008

5 timmar 56 minuter kvar

Jag gav ju mig själv helgen att vara jobbiga depptjejen och det har jag utnyttjat maximalt idag. Började nästan gråta när en kollega skulle skoja med mig och sparkade en boll i ryggen på mig. Var tvungen att påpeka att alla hyss och bus är tillåtna från imorgon, men absolut inte idag. Det kunde han gå med på. Skönt att folk låter mig vara deppiga jobbiga tjejen som inte tål någonting.

Det var i alla fall skönt att jobba idag. Lagom mycket att göra, roligt folk som jobbade och framförallt tjänar jag ju så sjukt mycket på söndagar. Kommer nog ha råd med en fin kyl/frys till nya läggan *hoppas*

Jag tänkte ta mig i kragen och packa en till flyttkartong. Tråkigaste som finns, men ett nödvändigt ont.

2 kommentarer:

  1. alltså jag förstår mig inte på dig, det är ju ASKUL att packa!!!!!!! FREAK!!

    SvaraRadera
  2. nää, det är tråååkigt!

    SvaraRadera