tisdag 6 maj 2008

det var något intressant jag skulle berätta men jag kommer inte ihåg vad det var så jag skriver en massa nonsens istället

Idag: jobba, telefonera viktiga samtal, åka hem, klappa katterna, laga fiskpinnar (clazzy) med potatismos till middag, vila lite.

Planen är att jag ska börja packa/rensa lite så jag slipper hetsa med det i sista sekund, men jag tror att jag ska titta på ett avsnitt av Breaking Bad istället. Läste om den serien i DN för ett par dagar sen och blev genast pepp. Det är ju pappan i Malcolm in the middle som spelar huvudrollen och honom gillar vi ju!

Imorgon ska jag till tandiz för att pilla lite på en gammal rotfyllning som har börjat göra ont och efter det till Swedbank för att sälja lite fonder och förvalta lite förmögenheter och sånt där *låtsas att jag är rik* *är egentligen ganska fattig*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar