söndag 13 juli 2008

en vädjan till inredningsakuten (aka elina och jakob)

Ni måste komma och styra upp min lägga för jag är för deppig för att göra det själv :C :C :C

Saker jag behöver:
Rymliga hyllor till köket
Hyllplan till garderoberna
Lister
Gardinstång
En fin och fräsch hall som inte luktar rök :C
En vardagsrumsmatta
Krokar till badrummet
Toalettrullehållare
Eventuellt hyllor och krokar till klädkammaren

Alltså måste inredningsansvarig nummer ett, Elina, följa med mig en runda på Ikea och renoveringsansvarig nummer ett, Jakob, hjälpa mig med slitgörat (ja Elina, jag vet att du blir sur nu och tycker att du är renoveringsansvarig nummer ett, men Jakob måste ju också få en titel och jag tänkte att du skulle bli mest nöjd med att få vara "designern").

Blir deppig av den här röran, speciellt röran på balkongen :C

1 kommentar:

  1. nej,nej blir inte sur! du fördelade titlarna rättvist och bra!!

    alltså JAA, vi kan och ska fixa och göra fint! Vi är lediga på fredag och lördag och kan hjälpa dig då! när slutar du på fredag! vi är alltid redo att hjälpa en lägenhetsägare i kris!!!!!

    RING OSS!! Du vet numret!!!!!!

    /designteamet

    SvaraRadera